Leadgeneratie campagne
Circo
Het MKB circulair
Campagne gericht op leads
Circo helpt bedrijven hun bedrijfsprocessen circulair in te richten. Dat heeft veel voordelen, zowel voor de ondernemer als voor het milieu. Om meer MKB’ers te verleiden om deel te nemen aan de zogeheten ’tracks’ startte Circo een leadgeneratie campagne op LinkedIn.
Het team van Circo benaderde ons om een pakkend beeld te ontwikkelen, passend bij het opgestelde copyconcept. We zijn direct aan de slag gegaan met het gekozen beeldconcept. We ontwikkelden een complete illustratiereeks en werkten de LinkedIn advertenties uit.
De illustraties
De illustraties in de leadgeneratie campagne zijn gebaseerd op de copy. We creëerden een speels en opvallend beeld door de metaforen letterlijk te vertalen naar illustraties. De ‘losse’ stijl van de illustraties contrasteert mooi met de strakke huisstijl van Circo. Dit effect sluit naadloos aan bij de bestaande huisstijlelementen.
Dat telt!
Resultaat
De advertenties op LinkedIn zijn goed opgevallen en veel MKB’ers hebben de Circo tracks gevolgd. Zo geeft Circo nog meer MKB’ers een duwtje in de circulaire richting! Wil je ook aan de slag met het circulair inrichten van jouw bedrijfsprocessen? Volg dan een Circo track bij jou in de buurt!