Rebranding & webdesign
Het Meetbedrijf
Zwetende handjes
De uitdaging
Het Meetbedrijf levert slimme oplossingen om energieverbruik te meten en hier meer grip op te krijgen. Wij mochten aan de slag met rebranding en webdesign voor Het Meetbedrijf. We begonnen met het ontwerpen van passende huisstijl, welke in lijn moest liggen met die van het zusterbedrijf Groendus. Naast de huisstijl
ontwierpen we een gebruiksvriendelijke en conversiegerichte website waar bezoekers snel en efficiënt bij de nodige informatie kunnen. Het Meetbedrijf wilde snel over op de nieuwe huisstijl en website, dus gooiden we onze planning om. Zo konden we dit ontwerp in twee weken realiseren.
Alles in één stijl
Branding
De nieuwe huisstijl van Het Meetbedrijf werd direct organisatiebreed toegepast. Alle middelen gingen op de schop, we verzorgden nieuwe middelen en zo kon Het Meetbedrijf in één keer live met de volledig vernieuwde huisstijl.
Actie in de tent!
Campagne
In ons rebranding- en webdesign-traject zijn we ook aan de slag gegaan met een direct-mailing campagne. Het was tijd om bezoekers te trekken en de doelgroep (opnieuw) kennis te laten maken met de services die Het Meetbedrijf aanbiedt. Het team van de organisatie leverde de input en wij verzorgden de vormgeving van de mailing.