Brandshake Brandshake
  • Portfolio
  • Wie we zijn
  • Blog
  • Contact
Even bellen? Mail ons
Even bellen?

Drie goede doelen in beeld

Wij zijn groen, gezond en in beweging

Disciplines
Videografie
Dronebeelden
Huis van Compassie4
Bekijk video
https://brandshake.nl/wp-content/uploads/2024/01/Huis-van-Compassie.mp4

Vitaliteitsmaand Nijmegen

Een videodrieluik

Wij zijn groen, gezond en in beweging is een stichting die zich inzet voor een gezondere, duurzamere en meer verbonden samenleving in Nijmegen. De stichting focust zich op welzijn, gezondheid en maatschappelijke betrokkenheid. Ze mobiliseren Nijmegenaren om actief bij te dragen aan hun eigen gezondheid én die van anderen. Ze organiseren evenementen, challenges en bewustwordingscampagnes die een gezonde levensstijl bevorderen, met een oog voor de sociale en ecologische impact. Voor de Vitaliteitsmaand stelde de stichting ons de vraag om een krachtige boodschap neer te zetten die deelnemers zou inspireren en activeren. Deelnemers konden via allerlei beweegactiviteiten, zoals wandelen en fietsen, fitcoins verdienen die vervolgens werden omgezet in donaties voor drie lokale doelen: Vincentius Vereniging, Huis van Compassie, en Quiet Nijmegen. Deze drie initiatieven ondersteunen mensen in de stad die het moeilijk hebben, in de vorm van bijvoorbeeld voedselpakketten tot het bestrijden van stille armoede. Met de campagne wilden ze niet alleen mensen motiveren om zelf in beweging te komen, maar hen ook te verbinden met de lokale gemeenschap.

Bekijk video

https://brandshake.nl/wp-content/uploads/2024/01/Huis-van-Compassie.mp4
Huis van Compassie4

Huis van Compassie

Quiet Nijmegen

Quiet

Vincentius

Vicentius

https://brandshake.nl/wp-content/uploads/2024/01/Huis-van-Compassie.mp4
https://brandshake.nl/wp-content/uploads/2024/01/Quiet.mp4
https://brandshake.nl/wp-content/uploads/2024/01/Vincentius.mp4

De aanpak

Passie in beeld, audio en tekst

Om de boodschap van “beweging voor een ander” krachtig over te brengen, hebben we drie video’s gemaakt die het werk van elk initiatief centraal stellen. Elk verhaal belicht de passie en toewijding van de vrijwilligers en benadrukt de waardevolle rol van deze organisaties.

Toegankelijkheid was een belangrijk aspect: de klant wilde ervoor zorgen dat ook mensen met een visuele beperking deze verhalen kunnen ervaren. Daarom hebben we de video’s voorzien van ondertiteling, audiobeschrijvingen en transcripties zodat deze verhalen voor iedereen toegankelijk zijn.

Meer trots

Andere items

Naar portoflio
Tearfund Tweedekanswinkel 2Tearfund Tweedekanswinkel 2

Tweedekans winkel

Tearfund

23_Wild_Bier_Nevel23_Wild_Bier_Nevel

Campagne Wild bier

Nevel

Handen uit de mouwen!

Samen een project starten?

Contact
Brandshake Brandshake
Even bellen? Mail ons
Brandshake
info@brandshake.nl
0683 941 264
  • Portfolio
  • Wie we zijn
  • Blog
  • Contact
  • Cookieverklaring
  • Algemene voorwaarden
Brandshake Brandshake
Copyright — 2025
Brandshake — 2025
  • Cookieverklaring
  • Algemene voorwaarden

Hi, deze website maakt gebruik van cookies. Ga je daarmee akkoord?

Akkoord! Nee, dankje