Concept
Trant helpt sturing te geven aan eigen gedrag in teamverband en op individueel niveau. Door inzicht in gedrag en behoeften krijg je hier meer grip op. Daardoor ontstaat nieuw perspectief en inzicht in het palet aan mogelijkheden binnen jouw manier van doen: jouw Trant. Centraal in het concept staat de perspectiefverandering die Trant teweegbrengt. Vanuit hier bedachten we het concept “Van punt naar vraagteken”. Mensen hebben een bepaalde overtuiging als bijvoorbeeld: “Ik kan dit niet.” Dit ongeloof maakt het lastig effectief een doel te bereiken. Trant verandert de punt naar een vraagteken. “Ik kan het niet” wordt “Kan ik het niet?”. Een compleet ander perspectief. Vanuit hier werk je vervolgens verder.
Naamgeving
Trant staat voor iemands handelswijze, aard of bloeiwijze. Het gaat om het hebben van een voorkeur in bepaalde keuzes/gedragingen. Dat leidt tot de vraag: op welke manier(en) geef jij sturing aan je gedrag? 
Logo
Trant verandert zelf ook: het is voor iedereen anders en de methodiek kan op allerlei locaties plaatsvinden. Er is geen vast patroon of eenzelfde oplossing voor iedereen. Het logo is hier een visualisatie van. Het beeldmerk bestaat uit een opengebroken punt die een transformatie ingaat. Zo kun je het beeldmerk op verschillende manieren zien, net als Trant zelf!
Website
Na het opstellen van de huisstijl ontwierpen we de website. Op de website kunnen bezoekers snel en efficiënt hun informatie halen over de verschillende diensten en trajecten van Trant. Om er zeker van te zijn dat de juiste bezoeker op de juiste plaats komt hebben we de bezoekersreis uitgedacht in samenwerking met Trant zelf. Is de bezoeker eruit wat hij of zij wil? Dan kan diegene gelijk bellen met de contactknop bovenaan elke pagina. 
Ook aan de slag met het opzetten van jouw merk?
Of heb je al een merk dat je wilt rebranden? We gaan graag voor je aan de slag. Let's get in touch! 

Andere portfolioitems

Back to Top